Junjou Romantica recenze

12. října 2011 v 5:08 | Amu-chan
Junjou Romantica jsou tři propletené příběhy o chlapecké lásce (Yaoi) ,postavy ze všech tří příběhů se znají nebo se už střetli

1.Příběh Usami+Misaki (Junjou Romantica)= Misaki je obyčejný středoškolák
kterému v osmi umřeli rodiče,od té doby se mu zavázal jeho starší bratr Takahiko že se o něj postará,musel se vzdát univerzity o které snil a začít pracovat.Misakimu je už 18 a ve škole nemá dobré výsledky přesto chce jít na univerzitu Mitsubashi na kterou chtěl jít jeho starší bratr,aby mu za všechno poděkoval,proto ho začne doučovat Takahikův nejlepší kamarád ze střední slavný spisovatel Akihiko Usami ,díky němu se jeho výsledky zlepší a dostane se na Mistsubashi avšak časem zjištuje něco neuvěřitelné ,Usami je do Takahika deset let zamilovaný,ale toho čeká těžká rána Takahiko má přítelkyni s kterou se chce vdát a odstěhovat do Osaki.Misaky se studia na Mitsubashi nechce vzdát a proto se rozhodne bydlet s Usamim .Usami poznává že Misaki je právě on kterého miluje
a neustále mu to dáva najevo,ale je Misakiho ´možná miluji´ skutečná láska?

2.Příběh Nowaki+Hiro(Junjou Egoist) = Hiro žije naprosto obyčejný život je učitel literatuy na univerzitě Mitsubashi ale i učitelé mají city a Hiro se neustále utápí ve svých vzpomínkách na zlomené srdce,v den kdy se rozbrečí v parku potkává o čtyři roky mladšího kluka jménem Nowaki.Nowaki se až podezřele snaží Hira donutit aby ho doučoval,i když Hiro ze začátku odmítná nakonec přijme to však ještě netuší co se stane Nowaki se přizná Hirovi že je do něj od prvního dne setkání zamilovaný a nehodlá se ho vzdát, ikdyž to Hira ze začátku otravuje musel si přiznat že ho miluje taky

3.Příběh Miyagi+Shinobua (Junjou Terrorist) = Miyagi je stejně jako Hiro učitel na univerzitě Mitsubashi,před pár měsíci se rozešel se svou manželkou ato poslední co mu zbývá je to když mu jeho švagr Shinobua
řekne že ho miluje,jenže to se stalo a Miyagi neví co dělat a ještě horší je když se Shinobua rozhodne bydlet u něj,jít na školu v které pracuje a ještě si ho vybrat za učitele.To Miyagiho dost naštve a bude se ho chtít za každou cenu zbavit,to však nejde tak snadno když ani neví co obyčejnému osmnáctiletému otravnému klukovi lítá hlavou .To ho dožene k rozhodnutí že se pokusí do Shinobua zamilovat.
První Serie má 12 dílů následně druhá se stejným počtem x)

8 lidí ohodnotilo tento článek.